Meestgestelde vragen:

Wij werken met het online ledensysteem Tranin. Binnen dit systeem heb je een account op het moment dat je je aanmeld voor een les. Jouw account is gekoppeld aan het mailadres dat je opgeeft. Maak nooit een nieuw account aan met een ander mailadres! Als je je mailadres wil wijzigen, dan kan je dat zelf binnen het kantportaal doen.

Je hebt automatisch een account als je bij ons les volgt of al eens een les hebt gevolgd. Weet je je inloggegevens niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan of vraag bij ons je gegevens op. Maak nooit een nieuw account aan, ook niet met een ander mailadres!

Je kan de app installeren door de link https://meya-body-mind.trainin.app te openen op je telefoon. Je krijgt dan een button/instructie te zien om de app te installeren.

Binnen het klantportaal kan je zelf jouw gegeven wijzigen door rechtsboven op het poppetje te klikken.

Stuur ons een mailtje. Wij kunnen controleren of er een vaste plek beschikbaar is in de les die je voor ogen hebt. Indien dit het geval is dan zetten we je over naar de andere groep en wijzigen wij ook jouw reserveringen.

Dat is afhankelijk van je abonnement:

  • 5- rittenkaart: 5 lessen binnen een periode van 3 maanden.
  • 10 rittenkaart: 10 lessen binnen een periode van 6 maanden.
  • Abonnement 1xpw: 1 vaste les per week.
  • Abonnement 2xpw: 2 vaste lessen per week.
  • Jaarabonnement 1xpw: 1 vaste les per week, het aantal is afhankelijk van de door jou gekozen lesdag.
  • Jaarabonnement 2xpw: 2 vaste les per week, het aantal is afhankelijk van de door jou gekozen lesdag.

Tijdens kleine schoolvakanties en feestdagen zijn we gesloten. Incasso’s lopen gewoon door tijdens deze perioden. Het bedrag is namelijk bepaalt op een gemiddelde van een heel jaar. Tijdens de zomerstop van 4 weken is er geen incasso.

  • Open het klantportaal
  • Klik op planning
  • Kies een les uit en klik op “Aanmelden”
  • Als je nog geen actief product hebt, dan kan je vervolgens kiezen welk product je wil aanschaffen
  • Hierna volgt een betalingsmoment
  • Als je wel een actief product hebt dan ben je gelijk aangemeld
  • Je ontvangt altijd een bevestiging via mail
  • Je kunt je boekingen ook altijd terug zien in je klantportaal
  • Ga naar het klantportaal en log in
  • Kijk bij “Boekingen” , zie je hem niet staan klik dan op “Bekijk alles”
  • Selecteer de les die je wil annuleren (check goed de datum en het jaartal)
  • Klik op ” Afmelden”
  • Je ontvangt altijd een bevestiging via mail.

Let op: Annuleren van een les kan tot 6 uur van te voren. Daarna is de credit vervallen en is inhalen niet mogelijk.

Als de les vol is in het klantportaal dan kun je op “wachtlijst” klikken. Als er een plek vrijkomt zal je direct worden ingeboekt, hiervoor hoef je dus niets zelf meer te doen. Je ontvangt een mail ter bevestiging.

Als je jouw lesmoment tenminste 6 uur van te voren hebt geannuleerd wordt de credit terug geboekt op jouw account. Alleen dan kan je deze credit weer inzetten voor een andere les.

Bij een abonnement kun je jouw gemiste les binnen 2 weken inhalen, daarna is het niet meer mogelijk.

Ja, ook al wil je geen gebruik maken van een inhaalles. Bedankt voor je medewerking!

Algemeen: Kleding waarin je makkelijk kunt bewegen. Neem eventueel een vest of trui mee voor tijdens de eindontspanning of cooling down.

Pilates Reformer: antislip sokken !

Je kunt matten gebruiken van MEYA. Wel vragen we je een handdoek mee te brengen die de gehele mat beslaat (1.80×0.60). Neem er 2 mee als je niet zo een grote handdoek hebt.

We hebben 3 verschillende zalen. Lees hieronder waar je de juiste zaal kan vinden.

  • Spiegelzaal:

Kom binnen en neem 1 trap omhoog. U staat direct voor de deur.

  • Ontspanningsruimte:

Kom binnen en neem 2 trappen omhoog. Daar neemt u de deur aan uw linkerzijde voor de kleedruimte.
Via deze ruimte komt u in de zaal.

  • Reformer zaal:

Kom binnen en neem 1 trap omhoog. Sla rechtsaf en loop door de horeca.
Neem bij de bar de trap omhoog, de deur bevind zich hier aan de rechterzijde.