Meestgestelde vragen:
Online ledensysteem
Wij werken met het online ledensysteem Tranin. Binnen dit systeem heb je een account op het moment dat je je aanmeld voor een les. Jouw account is gekoppeld aan het mailadres dat je opgeeft. Maak nooit een nieuw account aan met een ander mailadres! Als je je mailadres wil wijzigen, dan kan je dat zelf binnen het kantportaal doen.
Heb ik een account?
Je hebt automatisch een account als je bij ons les volgt of les hebt gevolgd. We zijn in januari 2025 overgestapt naar een nieuw ledensysteem. Het kan dat je eerder bij ons les hebt gevolgd, maar in dit nieuwe systeem nog geen account hebt. Weet je je inloggegevens niet meer? Vraag een nieuw wachtwoord aan of vraag bij ons je gegevens op. Maak nooit een nieuw account aan, ook niet met een ander mailadres!
Hoe krijg ik de app op mijn telefoon?
Je kan de app installeren door de link https://meya-body-mind.trainin.app te openen op je telefoon. Je krijgt dan een button/instructie te zien om de app te installeren. De app i een webapp en is niet te vinden in de playstore of App Store.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Binnen het klantportaal kan je zelf jouw gegeven wijzigen door rechtsboven op het poppetje te klikken.
Kan ik een vaste lesdag krijgen?
Met aan maand- of jaarabonnement kan je een vaste lesdag krijgen. Wij kunnen je toevoegen aan een reeks, waardoor de reserveringen automatisch doorboeken. Er moet wel plek zijn in de les die je voor ogen hebt, mail ons om hier achter te komen.
Hoe wijzig ik mijn vaste lesdag?
Stuur ons een mailtje. Wij kunnen controleren of er een vaste plek beschikbaar is in de les die je voor ogen hebt. Indien dit het geval is dan zetten we je over naar de andere groep en wijzigen wij ook jouw reserveringen.
Hoeveel lessen mag ik volgen?
Dat is afhankelijk van je abonnement:
- 5- rittenkaart: 5 lessen binnen een periode van 3 maanden.
- 10 rittenkaart: 10 lessen binnen een periode van 6 maanden.
- Abonnement 1xpw: 1 vaste les per week.
- Abonnement 2xpw: 2 vaste lessen per week.
- Jaarabonnement 1xpw: 1 vaste les per week, het aantal is afhankelijk van de door jou gekozen lesdag.
- Jaarabonnement 2xpw: 2 vaste les per week, het aantal is afhankelijk van de door jou gekozen lesdag.
Tijdens feestdagen, schoolvakanties en 4 weken tijdens de zomervakantie zijn we gesloten. Tijdens de zomersluiting vindt er geen betaling plaats. De overige vakantiesluitingen zijn meegewogen bij berekening van de abonnementstarieven en de geldigheid van de rittenkaart. Betalingen lopen daarom tijdens de sluitingsperioden gewoon door. De lessen die vervallen vanwege feestdagen kunnen op basis van beschikbaarheid worden ingehaald.
Hoe kan ik een les reserveren?
- Open het klantportaal
- Klik op planning
- Kies een les uit en klik op “Aanmelden”
- Als je nog geen actief product hebt, dan kan je vervolgens kiezen welk product je wil aanschaffen
- Hierna volgt een betalingsmoment
- Als je wel een actief product hebt dan ben je gelijk aangemeld
- Je ontvangt altijd een bevestiging via mail
- Je kunt je boekingen ook altijd terug zien in je klantportaal
Hoe kan ik een les annuleren?
Annuleren
Als je je les toch niet kunt bijwonen dien je de les te annuleren. Annuleren kan altijd, tot 0 minuten voordat de les start. Annuleren vinden wij belangrijk omdat wij dan weten hoeveel mensen we kunnen verwachten. Ook geeft het de mogelijkheid voor andere leden om de les bij te wonen. Annuleren is hierdoor verplicht.
Als je tenminste 12 uur van te voren annuleert ontvang je je credit terug. Indien je een maandabonnement hebt dan kan je deze credit nog 3 weken erna nog gebruiken. Bij de overige producten is dit voor de einddatumvan het product.
Als je binnen 12 uur van te voren annuleert krijg je geen credit terug.
- Ga naar het klantportaal en log in of gebruik de app
- Kijk bij “Boekingen” , zie je hem niet staan klik dan op “Bekijk alles”
- Selecteer de les die je wil annuleren
- Klik op ” Afmelden”
- Je ontvangt altijd een bevestiging via mail.
Hoe werkt de wachtlijst?
Het kan zijn dat een les vol is. Laat je hierdoor niet afschrikken. Het komt namelijk heel veel voor dat leden hun les last minute nog annuleren. We werken daarom met een wachtlijst systeem. Als je je in het klantportaal/app inlogt krijg je de mogelijkheid om je voor de wachtlijst aan te melden.
Als er dan een plekje vrij komt wordt je automatisch in de les geboekt.
Het wachtlijst systeem wordt wel 11 uur voor de start van de les uitgezet. Zo weet je altijd tenminste 11 uur van te voren of je wel of geen les hebt.
Binnen de 11 uur voor de les start kan je altijd zelf nog kijken of er alsnog een plekje is vrijgekomen en jezelf aanmelden. De kans is groot dat er alsnog een plekje vrij is!
Wanneer mag ik een les inhalen?
Als je jouw lesmoment tenminste 12 uur van te voren hebt geannuleerd via het klantportaal wordt de credit terug geboekt op jouw account. Alleen dan kan je deze credit weer inzetten voor een andere les.
Bij een maandabonnement kun je jouw gemiste les binnen 3 weken inhalen, daarna is het niet meer mogelijk.
Ben ik verplicht mijn les te annuleren?
Ja, ook al wil je geen gebruik maken van een inhaalles. Bedankt voor je medewerking!
Wat moet ik aan in de les?
Algemeen: Kleding waarin je makkelijk kunt bewegen. Neem eventueel een vest of trui mee voor tijdens de eindontspanning of cooling down.
Pilates Reformer: antislip sokken !
Is een eigen mat verplicht?
Je kunt matten gebruiken van MEYA. Wel vragen we je een handdoek mee te brengen die de gehele mat beslaat (1.80×0.60). Neem er 2 mee als je niet zo een grote handdoek hebt.
Waar kan ik de zalen vinden?
We hebben 3 verschillende zalen. Lees hieronder waar je de juiste zaal kan vinden.
- Spiegelzaal:
Kom binnen en neem 1 trap omhoog. U staat direct voor de deur.
- Ontspanningsruimte:
Kom binnen en neem 2 trappen omhoog. Daar neemt u de deur aan uw linkerzijde voor de kleedruimte.
Via deze ruimte komt u in de zaal.
- Reformer zaal:
Kom binnen en neem 1 trap omhoog. Sla rechtsaf en loop door de horeca.
Neem bij de bar de trap omhoog, de deur bevind zich hier aan de rechterzijde.
Overige vragen?